Termenii si conditiile legale ale contractului de vanzare – cumparare
Coordonate de identificare:
FINEST ENTERPRISE SRL, Bv. Dambovita nr. 65, Timisoara, CUI 39127558, J35/1082/2018
____@_____, ____Furnizor
*numărul de telefon ____
DECLARATIA DE BUNA CREDINTA
Furnizorul va actiona in derularea acestui contract cu buna credinta, curtoazie si respect pentru clientii sai, protejandu-le drepturile legale si cautand sa imbunatateasca si sa diversifice permanent calitatea produselor si/sau a serviciilor comercializate.
Accesarea pe site-ul casadecafea.ro urmata de o comanda echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea expresa a termenilor de mai jos de catre orice CLIENT.
Website-ul poate contine link-uri catre alte site-uri. Furnizorul nu este responsabil de politica de confidentialitate practicata de acestea precum si de orice alte informatii sau oferte cuprinse in aceste site-uri.
Vanzarea propriu-zisa a bunurilor pe site
a) lansarea comenzii
Se pot achizitiona bunuri prezentate in acest website initiind procesul prin lansarea unei comenzi, fie prin creearea unui cont personal, fie in mod simplificat prin achizitie fara creearea unui cont personal dar in acest caz va fi necesar procesul de indentificare (nume si prenume, adresa de email, adresa de domiciliu, numar de telefon, adresa de livrare, in cazul in care este diferita de adresa de domiciliu) la fiecare achizitie efectuata.
Lansandu-se comanda de cumparare clientul accepta modul de comunicare si desfasurare a intregii operatiuni in conditiile utilizate de website (email si /sau telefonic).
b) confirmarea comenzii din partea Furnizorului
Furnizorul va confirma comanda printr-un email de confirmare in cazul in care datele furnizate de client sunt complete si clare iar conditiile vanzarii au fost indeplinite conform cerintelor websit ului (marfa existenta in stoc, conditiile expedierii sunt clar precizate, forma de plata asigurata si executata, au fost in mod expres cunoscute si acceptate toate conditiile de vanzare prevazute de website).
O comanda lansata de client si neconfirmata de Furnizor nu reprezinta un contract si nu va produce efecte.
In acesti termeni, dupa confirmarea unei comenzi din partea Furnizorului se considera ca intre parti s-a incheiat contractul de vanzare-cumparare, la distanta, urmand in mod firesc executarea acestuia.
Bunuri și servicii comercializate denumite in continuare generic bunuri:
*Cafea ambalata (boabe, macinata, pastile, capsule) diverse marci si producatori
*Aparatura diversa pentru preparat cafea, de capacitate redusa
*Produse accesorii
*Alte produse complementare
*Servicii derivate din comercializarea bunurilor (intretinere, consultanta, etc.)
Produsele sunt identificate si descrise in website prin caracteristicile specifice, cat mai acurat cu putinta, conform indicatiilor producatorilor.
Produsele alimentare sunt preambalate, cu termene de valabilitate valide.
Aparatele sunt prevazute cu certificate de garantie, conform legii, precum si cu instructiuni de folosire si date tehnice care sa asigure utilizarea acestora in conditii optime.
Achizitia aparatelor prin intermediul website ului va avea ca suport tehnic un centru de interventie, la sediul societatii, atat pentru perioada de garantie cat si pentru interventii in perioada post garantie.
In perioada de garantie sunt acoperite costurile privind inlocuirea aparaturii sau interventiile tehnice ce vizeaza elemente esentiale care asigura functionalitatea acesteia fiind excluse:
componentele consumabile
sunt excluse inclusiv componentele esentiale daca au fost deteriorate ca urmare a incorectei lor intrebuintari de catre client, pe baza constatarii tehnice realizate la centrul de interventie tehnica al furnizorului
In perioada de post garantie serviciile furnizorului vor fi asigurate contracost, dupa acelasi tipar al expedierii comenzii, emiterea ofertei de pret si a conditiilor privind termenele de executie si in final a acceptarii ofertei din partea clientului.
Furnizorul nu intervine in nici un mod in precizarea caracteristicilor esentiale ale bunurilor avand ca atare, doar calitatea de comerciant nu si pe aceea de producator, pe cale de consecinta neasumandu-si nici o responsabilitate cu privire la calitatile intrinseci ale produselor comercializate (gust, aroma, etc).
De asemenea Furnizorul precizeaza ca imaginea produselor are caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor sau a design-ului, fara notificare prealabila, de catre producatori.
Tot la fel, pretul produselor prezentate pe website, poate fi modificat in orice moment, de catre Furnizor, fara un preaviz.
Pret, Termen si Modalitatea de plata
Pretul bunurilor si serviciilor se regaseste explicit pe website ului si trebuie inteles ca pret final de achizitie, cu TVA inclus.
Pretul nu cuprinde costul derivat al expedierii (transport, asigurare) produsului.
Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment preturile de vanzare practicate pe website, fara obligatia vreunei notificari prealabile sau justificari.
Comanda generata de web site cuprinde pretul de achizitie, costul transportului, modalitatea de plata si termenul de plata.
Website-ul prevede trei posibilitati de plata a bunurilor achizitionate:
– plata cu cardul prin platforma operatorului euplatesc.ro, in conditii de maxima securitate.
– plata in sistem ramburs, facuta de client catre transportator, contra chitanta de incasare
– plata prin OP, pe baza facturii proforma emisa de Furnizor si comunicata pe @ clientului.
Acest ultim gen de vanzare se va desfasura exclusiv pe baza contactului telefonic prealabil, la nr. de telefon care se regaseste pe web site.
Livrarea produsului se efectueaza doar dupa efectuarea platii si exclusiv pe teritoriul Romaniei.
Livrare și returnare
a/Vanzarile se efectueaza exclusiv pe teritoriul Romaniei.
Termenul general de livrare este de 30 de zile de la data incheierii contractului (acceptarea comenzii).
Coletul va fi expediat la adresa indicata in comanda de catre client.
Furnizorul nu va raspunde pentru inexactitatea informatiilor oferite de client privind facturarea sau livrarea produselor.
Intr-o atare situatie Furnizorul poate refuza livrarea sau poate stabili un nou termen de livrare, fara a se considera astfel ca s-a produs vreo incalcare a contractului.
Este important sa se verifice integritatea coletului in momentul primirii si sa se mentioneze in scris „cu obiectiune” pe documentul de transport, in cazul in care coletul prezinta eventuale anomalii (strivire, deformare, etc) iar acest document sa fie comunicat, in termen de 24 de ore, Furnizorului pe adresa sa de email.
*verificarea interiorului coletului (x lei in plus)
In principiu, livrarea se va efectua intr-un termen de 24-48 de ore lucratoare, de la data primirii comenzii, in functie de disponibilitatile stocului, in functie de momentul plasarii comenzii din partea clientului precum si in functie de destinatie.
Pentru comenzile plasate zilnic pana la ora 12.00 acestea pot fi expediate in aceeasi zi iar cele plasate dupa aceasta ora, vor fi expediate in ziua urmatoare.
Comenzile plasate in weekend sau in alte zile nelucratoare vor fi procesate si expediate in urmatoarele 24-48 de ore lucratoare.
Furnizorul nu va fi responsabil pentru intarzieri la livrare determinate de orice cauze, fie produse de terti sau de forta majora, care pot sa apara dupa predarea coletului catre curier.
Livrarea este contracost (___lei) pentru cumparaturi in valoare, de pana la ____ ron.
Pentru km suplimentari se percepe 1 lei/km….
Peste aceasta suma de cumparaturi prevazuta mai sus, transportul este gratuit
b/Returnarea
Normele privind returnările nu se referă la neconformitatea produsului, ci la dreptul consumatorului de a se retrage dintr-un contract.
Clientul are dreptul de a se retrage dintr-un contract – conform legislatiei – in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.
Ca atare se poate returna un produs sau mai multe produse fara justificare sau penalizare, in termenul de mai sus, cu suportarea de catre client a cheltuielilor directe de returnare.
Ne rezervam dreptul de a verifica, la primire, starea produsului si in caz de anomalii (pachet spart, zgariat, devidat sau orice modificare a integralitatii sale) vom evalua conditiile in care vom accepta returul sau il vom refuza.
Aparatura nu va putea fi utilizata sub nici o forma de catre client, in caz contrar returnarea nu va putea fi acceptata.
Formularul de retur se poate accesa aici.
In cazul in care s-a acceptat returnarea bunurilor, in conditiile de mai sus, rambursarea contravalorii acestora se va realiza in termen de 30 de zile de la data returnarii si respectiv a intrarii acestora in posesia furnizorului.
Raspunderea Furnizorului
Furnizorul este tinut sa raspunda de indeplinirea intocmai a obligatiilor sale fata de Client/Utilizator, in limitele si conditiile precizate in prezentul contract.
Sub nici o forma Furnizorul nu va fi tinut responsabil pentru eventuale pierderi sau daune rezultand din:
-nerespectarea intocmai de catre Client/Utilizator a termenilor si conditiilor prevazute in prezentul contract
-eventuala nefunctionare sau functionarea defectuoasa a website-ului
-utilizarea ulterioara a produselor dupa livrare catre client
-orice mod sau actiune prin care Furnizorul isi indeplineste obligatiile sale contractuale
Confidentialitatea datelor si informatiilor
Furnizorul prelucreaza datele cu caracter personal prin culegerea lor de la UTILIZATORI/CLIENTI pentru finalitatea exclusiva a executarii contractului si se obliga sa respecte dispozitiile legale pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
A se vedea politica privind utilizarea, prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal
Dreptul de proprietate intelectuala
Toate materialele integrate acestui website sunt proprietatea intelectuala a societatii comerciale FINEST ENTERPRISE SRL si ca atare nu pot fi copiate, reproduse sau utilizate in afara scopului strict al informarii si al achizitiei de produse, conform prezentului contract.
Soluționarea litigiilor
Orice controversa legata de derularea prezentului contract va fi rezolvata amiabil prin comunicarea informatiilor necesare in acest scop pe adresele:
adresa: 300473 Timisoara, bv. Dambovita 65, sp. com. 3
sau
adresa email: ____@_____
De asemenea clientii/utilizatorii se pot adresa in conditiile legii ANSPDCP – link_____
In solutionarea oricaror eventuale litigii ivite pe parcursul desfasurarii contractului sunt considerate legea romana, ca lege aplicabila solutionarii conflictului si instanta judecatoreasca competenta este aceea a domiciliului / resedintei Clientului/Utilizatorului.